Gå videre til hovedindholdet

Meddelelse fra Florida.

Æv, hvor vi keder os. Ikke andet en sand, vand, Margaritas og Chevy´s - besøg med Sibirien er under overvejelse. Der jo lige en fødselsdag d. 8 og igen d. 10 der skal klares - ruten kunne også gå den anden vej.

Jeg har netop installeret Norton Antivirus 2004. Der er sgu for meget i omløb til, at jeg tør surfe rundt - og især med de dokumenter jeg har liggende. Jeg har også købt en Firewall - den holder alt snavs ude, informerer mig hver gang Xp vil på nettet (og det er faktisk ofte) og så fjerner den automatisk alle de pop-upvinduer der hele tiden genere mig- det er behageligt. Jeg kan godt anbefale det - et sæt koster ca. 500 kr, og man kan bruge det et år.

Nu har i vel været inde på Netnavigator.dk ? Jeg har fået lavet en den materiale, det er lavet til pensionisterne, så måske var andre interesserede?

Og nu må det ud. Tyskland er nogle svin i håndbold. Desværre også npgle svin med penge, og når man altid har Ukrainske, Makedonske eller Hviderussiske dommerer, er det nemt at lægge pres. Og finalen, det var en fortjent sejr, men modstanderen var også taknemmelig.

Hele miseren skyldes, at det var Tysklands sidste chance for at vinde en titel med deres altherrenmannschaft, så de skulle i finalen. Så gjaldt det jo også deltagelse til OL. Her var hverken Sverige, Danmark, Jugoslawien eller Slovenien kvalificerede - kun den bedst placerede fik den sidste OL-plads - og når Danmark hele tiden vandt (Spanen, Sverige, Rusland, Schweitz, Portugal) måtte Slovenerne jo ilsidst få foræret en finale for at de kunne kvalificere sig - føj for satan.

Ha det godt

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Tillykke med fødselsdagen...

Idag er det Farfars fødselsdag, hurra hurra hurra.... Kære FarFar - tillykke med de 75 - det var da lidt af en kamp at nå så langt, men vi glæder os alle over at dagen kan fejres stille og roligt. Nu skal du bruge kræfterne på at blive i bedre form og for alt i verden være tålmodig - så tager vi den derfra. Os alle i Fredericia

Refleksioner efter en lang dag

Kommunikationsnedbrud….altså bare rent blog-indlægs-mæssigt. Jeg ved ikke hvor mange gange jeg har forsøgt mig med et blogindlæg med indhold – hvad enten det er regeringsomdannelsen, spritkørsel eller OL – men, ak, intet er der kommet på nær en bunke "kladder" der ikke egner sig ti offentliggørelse. En ting er at "Skitfisken" på Urban er gået i stå, hav værre er, at end ikke på familiebloggen formår jeg at opdatere dagligdagen, på den anden side: intet nyt…. Jer er ved at skrive på en roman…eller en novelle…et essay måske….og har formen…men intet indhold. Romanen sker gennem brevudvekslinger mellem to mænd, der har et eller andet fælles…men som de ikke kan tale om, men som de er "dømt" til at skrive om – for i det øjeblik noget skrives, reflekteres der –og derigennem opnår de en bevidsthed omkring de problematikker der har været igennem. Jeg ved bare ikke hvem der skal skrive sammen, hvad de har til fælles eller hvad de overhovedet skal skrive om