Gå videre til hovedindholdet

Nyt fra Nord

Efter vi har fejret HCA - med underskud og småkager, er det nu 2vk der ryddes op i. mange har fundet ud af, at modstandsbevægelsen måske ikke var helt med samme karakteregenskaber som vi lærte i skolen når vi så "de 5 lange år" med Gunnar Nu som kommentator. Nazismens sammenbrud, berlin, og alt hvad der hører til præger dagenes medielandskab - hvilket jeg synes er ganske interessant.

Min "fantastisk" lejrtur til Samsø er under fordøjelse - jeg har det godt, takket være familie, venner, kolleger, ledelse og tilbud fra Fredericia Kommune, hvilket jeg har benyttet mig af. Jeg er klar til næste lejrskole, på mandag, med København som destination.

Oveni har jeg/vi sat navn på en slutseddel med Seat - nu skal jeg lige have banken til at godkende den ganze molevitten - og så er der levering d. 17 maj. Vi har købt en fabriksny Seat Altea, med 102 hk og sikkerhedspakke. Det er bestemt ikke en sportsvogn, men den er sikker, behagelig, rummelig, flot og lige passende til os. Jeg købte en demovogn, med lidt km på tælleren, men til gengæld er den udstyret med AirCon, træk, tågelygter, mettallak (koksgrå/sort),service osv. Jeg kan godt anbefale at gå til enten Seat.dk eller Seat.de - såfremt der skulle være lidt nysgerrighed.

Fortsat god weekend.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Tillykke med fødselsdagen...

Idag er det Farfars fødselsdag, hurra hurra hurra.... Kære FarFar - tillykke med de 75 - det var da lidt af en kamp at nå så langt, men vi glæder os alle over at dagen kan fejres stille og roligt. Nu skal du bruge kræfterne på at blive i bedre form og for alt i verden være tålmodig - så tager vi den derfra. Os alle i Fredericia

Refleksioner efter en lang dag

Kommunikationsnedbrud….altså bare rent blog-indlægs-mæssigt. Jeg ved ikke hvor mange gange jeg har forsøgt mig med et blogindlæg med indhold – hvad enten det er regeringsomdannelsen, spritkørsel eller OL – men, ak, intet er der kommet på nær en bunke "kladder" der ikke egner sig ti offentliggørelse. En ting er at "Skitfisken" på Urban er gået i stå, hav værre er, at end ikke på familiebloggen formår jeg at opdatere dagligdagen, på den anden side: intet nyt…. Jer er ved at skrive på en roman…eller en novelle…et essay måske….og har formen…men intet indhold. Romanen sker gennem brevudvekslinger mellem to mænd, der har et eller andet fælles…men som de ikke kan tale om, men som de er "dømt" til at skrive om – for i det øjeblik noget skrives, reflekteres der –og derigennem opnår de en bevidsthed omkring de problematikker der har været igennem. Jeg ved bare ikke hvem der skal skrive sammen, hvad de har til fælles eller hvad de overhovedet skal skrive om