Gå videre til hovedindholdet

Jorden drejer stadig rundt......

Og de viser stadig dårlige programmer i tv'et - har bemærket at alt underholdning i weekenden er tilrettelagt således at børn også kan se det,problemet er bare at det er fordummende og ligegyldigt. Ikke meget er der skete siden Grethe sønck kravlede rundt gulvet i gæt&grimasser og danskerne sad derhjemme med deres store briller og klaskede sig i skødet af grin. Og så er der jo vejret som stadig ikke er til at blive klog på,det skifter mellem kold og trist til trist og koldt,og de sidste par dage har der lagt sig et tæt tæppe af tåge på gaderne- hvertfald her i den ghetto hvor jeg stadig bor. Og så er der jo også aviserne som stadig skal tjene deres penge på alt andet end kvalitet. Substans og relevans har forladt blikfanget og forsiderne. På EB kan du læse om gustavs møde med Karl mar og supplere ligegyldigheden med et videoklip hvor Gustav bliver skudt med paintball på ballerne mens tåberne står og råber " Skal du have den i røven Gustav"? Bevæger man øjnene lidt til højre kan man læse at Linse har været til rockerbegravelse og sådan fortsætter det. Men det er ikke kun hos EB den er gal,har netop slettet mit Politiken link efter jeg flere gange er faldet over artikler om danskernes sexliv,ikke at jeg har berøringsangst eller er tabulagt,men nægter simpelhen at læse om hvordan buschaufføren Henning knalder hans hjemmehjælper kone Susanne,det er bare ikke den slags der får min båd til at gynge. Venter stadig på den forside hvor der står at Oliver bjerrehus og Fetterlein venter barn sammen - det bør da få topprioritet på verdenspressens forsider. 

Og så er det stadig træls at være snottet,te smager stadig grimt,wc brættet er stadig koldt,opvasken er stadig en udfordring,Hella joof er stadig mørk,bagernes rundstykker er stadig dårlige,gaus's skolefoto er stadig ikke betalt,ungerne er stadig tossede,Smør smager stadig af smør,ungdommen er stadig ubehøvlede og hjælpeløse,tattoos i ansigtet er stadig kun for idioter.........etc etc etc.

Kommentarer

  1. Jeg har også puslet med et indlæg om medierne...
    Glæder mig at alt er ved det gamle...

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Tillykke med fødselsdagen...

Idag er det Farfars fødselsdag, hurra hurra hurra.... Kære FarFar - tillykke med de 75 - det var da lidt af en kamp at nå så langt, men vi glæder os alle over at dagen kan fejres stille og roligt. Nu skal du bruge kræfterne på at blive i bedre form og for alt i verden være tålmodig - så tager vi den derfra. Os alle i Fredericia

Refleksioner efter en lang dag

Kommunikationsnedbrud….altså bare rent blog-indlægs-mæssigt. Jeg ved ikke hvor mange gange jeg har forsøgt mig med et blogindlæg med indhold – hvad enten det er regeringsomdannelsen, spritkørsel eller OL – men, ak, intet er der kommet på nær en bunke "kladder" der ikke egner sig ti offentliggørelse. En ting er at "Skitfisken" på Urban er gået i stå, hav værre er, at end ikke på familiebloggen formår jeg at opdatere dagligdagen, på den anden side: intet nyt…. Jer er ved at skrive på en roman…eller en novelle…et essay måske….og har formen…men intet indhold. Romanen sker gennem brevudvekslinger mellem to mænd, der har et eller andet fælles…men som de ikke kan tale om, men som de er "dømt" til at skrive om – for i det øjeblik noget skrives, reflekteres der –og derigennem opnår de en bevidsthed omkring de problematikker der har været igennem. Jeg ved bare ikke hvem der skal skrive sammen, hvad de har til fælles eller hvad de overhovedet skal skrive om