Gå videre til hovedindholdet

OL update




Skeleton for kvinder (kælk på maven gennem bobbanen) er en god anledning til at lave en OL-update, for det er trods alt en sportsgren der ikke er værd at se på (den løber dog i baggrunden på TV, en englænder fører - siger vist alt…). Fra morgen til aften står den på OL - og med det gode udbud af kanaler der sender fra Sochi, er der masser at vælge imellem. DR1, DR3, TV2, Zulu sender på dansk tv - i et rigtigt godt mix og det meste live - faktisk sendes der mere end på tysk tv, det er vist første gang. 


Og ih hvor har det været godt indtil nu. Jeg er ligeglad med Putin, jeg er ligeglad med hvor dyrt der har været - jeg vil bare se sport på topniveau, og det synes jeg at jeg får. Konkurrencerne er spændende og når det ses i HD er næsten (minus Skeleton) seværdigt. Nu går så ishockey-turneringen i gang, så er OL igang. Jeg elsker når de kække nordmænd fejler, jeg elsker når tyskerne flopper og jeg glæder mig når russerne vinder - hvilket de ikke gør. Jeg synes det er fedt at hollænderne i den grad dominerer hurtigløb på skøjter og glæder mig når svenskerne formår at stå på langrendsski og snowborderne skvatter. Indtil nu har OL bestemt været en god oplevelse. 

Kommentarer

  1. Vil nøjes med at se hockey og russernes "svage" OL hold.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Tillykke med fødselsdagen...

Idag er det Farfars fødselsdag, hurra hurra hurra.... Kære FarFar - tillykke med de 75 - det var da lidt af en kamp at nå så langt, men vi glæder os alle over at dagen kan fejres stille og roligt. Nu skal du bruge kræfterne på at blive i bedre form og for alt i verden være tålmodig - så tager vi den derfra. Os alle i Fredericia

Refleksioner efter en lang dag

Kommunikationsnedbrud….altså bare rent blog-indlægs-mæssigt. Jeg ved ikke hvor mange gange jeg har forsøgt mig med et blogindlæg med indhold – hvad enten det er regeringsomdannelsen, spritkørsel eller OL – men, ak, intet er der kommet på nær en bunke "kladder" der ikke egner sig ti offentliggørelse. En ting er at "Skitfisken" på Urban er gået i stå, hav værre er, at end ikke på familiebloggen formår jeg at opdatere dagligdagen, på den anden side: intet nyt…. Jer er ved at skrive på en roman…eller en novelle…et essay måske….og har formen…men intet indhold. Romanen sker gennem brevudvekslinger mellem to mænd, der har et eller andet fælles…men som de ikke kan tale om, men som de er "dømt" til at skrive om – for i det øjeblik noget skrives, reflekteres der –og derigennem opnår de en bevidsthed omkring de problematikker der har været igennem. Jeg ved bare ikke hvem der skal skrive sammen, hvad de har til fælles eller hvad de overhovedet skal skrive om