Gå videre til hovedindholdet

Kommende koncerter...


Så er "programmet" for 2018 ved at være på plads. Billetter er bestil, datoer er reserveret og musikkatalogerne gennemrodes.

I 2018 er følgende planlagt:

Depeche Mode i Royal Arena:
Efter den fantastiske oplevelse i Parken har jeg ekstremt store forventninger til DP denne gang. De spillede fantastisk, det var skrape, lyden var perfekt og hvad jeg troede var en elektronik-levn fra 80´erne viste sig at være et af de fedeste rock-bands jeg nogensinde har oplevet. 

Andens Jubilæumsshow i Royal Arena:
Vi var i god tid da vi bestilte. Det var meningen der kun var 1 forestilling, men nu er der åbenbart flere på banen. Jeg har ikke set Anden live og forventer gos, skrap underholdning.

New York i vinterferien - ferie!

Roger Waters i Jyske Bank Boksen:
The Wall så jeg to gange live. Nu er Waters med "eget" materiale, dvs. Pink Floyd og masser af politiske statements. Jeg ser frem til et godt sceneshow, en masse politik og PF nærmest originalt. 

ELO (Electric light orchestra) i Royal Arena:
Gamle ELO - som jeg drømte om at se i begyndelsen af 80´erne. Nu er de (Jeff Lynne) tilbage og efter en god koncert på Wembley tør jeg godt forvente en god koncert. 

Guns N Roses i Odense:
Det er ikke fordi jeg er den store GnR-fan, men når det nu er i nærheden skal man vel også prøve. Jeg glæder mig til en gang 90´er rock og en masse sorte læderveste på halvgamle folk.....


Programmet for 2017 var;

Depeche Mode i Parken

Ricky Gervais i Royal Arana

Rolling Stones i Parken

Sting i Mølleparken, Sønderborg

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Tillykke med fødselsdagen...

Idag er det Farfars fødselsdag, hurra hurra hurra.... Kære FarFar - tillykke med de 75 - det var da lidt af en kamp at nå så langt, men vi glæder os alle over at dagen kan fejres stille og roligt. Nu skal du bruge kræfterne på at blive i bedre form og for alt i verden være tålmodig - så tager vi den derfra. Os alle i Fredericia

Refleksioner efter en lang dag

Kommunikationsnedbrud….altså bare rent blog-indlægs-mæssigt. Jeg ved ikke hvor mange gange jeg har forsøgt mig med et blogindlæg med indhold – hvad enten det er regeringsomdannelsen, spritkørsel eller OL – men, ak, intet er der kommet på nær en bunke "kladder" der ikke egner sig ti offentliggørelse. En ting er at "Skitfisken" på Urban er gået i stå, hav værre er, at end ikke på familiebloggen formår jeg at opdatere dagligdagen, på den anden side: intet nyt…. Jer er ved at skrive på en roman…eller en novelle…et essay måske….og har formen…men intet indhold. Romanen sker gennem brevudvekslinger mellem to mænd, der har et eller andet fælles…men som de ikke kan tale om, men som de er "dømt" til at skrive om – for i det øjeblik noget skrives, reflekteres der –og derigennem opnår de en bevidsthed omkring de problematikker der har været igennem. Jeg ved bare ikke hvem der skal skrive sammen, hvad de har til fælles eller hvad de overhovedet skal skrive om