Gå videre til hovedindholdet

Afspænding snarest..

Har taget mig en "day-off" for at læse og få det hele sat i rette perspektiv. De seneste 14 dage har været hårde - den uvished om ens arbejde bliver "belønnet", det spændingsniveau jeg har hele tiden, de teorier og visioner jeg har, alt bliver målt og vejet - og værst af alt er, at jeg ikke selv mere har nogen indflydelse på forløbet.

Jeg gennemførte en personlighedstest bestående af 128 par ord der skulle sorteres, en række udsagn der skulle vurderes og en række svagheder og styrker der skulle defineres - og det var herresvært. Jeg havde 40 minutter til det - det gjorde det bare endnu sværere og det sværeste var, at der ingen løsninger var......

Imorgen skal jeg så stille hos en konsulent der vil gennemgå testresultatet med mig (brrr..), det vil så også blive forelagt dem der skal vurdere mig, samt den øverste ledelse og kl. 18 sidder jeg så i min nye skjorte overfor 12 personer og skal .... hvad skal jeg?

Jeg har gjort et kanon stykke arbejde, har mine visioner og ideer på plads, ved at jeg er god og den rette, men må afvente andres tilslutning. Uanset resultatet er jeg stolt over det jeg har opnået, og den skuffelse der selvfølgelig vil melde sig hvis det ikke bliver mig, er skuffelsen over ikke at kunne sætte mine visioner igang, det er ikke en skuffelse over status, lønhop, eller "forkastelse" ( du er ikke den bedste...) .

Jeg glæder mig...

Kommentarer

  1. Du er den bedste... I de aar jeg har kendt dig og det er längere tid end du selv, har du gang paa gang vist dig som det man engang kaldte et "mandfolk". Det er blevet mere udpraeget med aarene, somme tider har jeg faktisk misundet dig for de lösninger du ,for de problemer vi allesammen möder i livet, har fundet.
    ... saa er der bare det om de der skal bestemme ser det? Jeg tror det faktisk og hvis ikke, det gör kun ondt et öjeblik, for alle os andre er du den
    samme Jan Thomas.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Tillykke med fødselsdagen...

Idag er det Farfars fødselsdag, hurra hurra hurra.... Kære FarFar - tillykke med de 75 - det var da lidt af en kamp at nå så langt, men vi glæder os alle over at dagen kan fejres stille og roligt. Nu skal du bruge kræfterne på at blive i bedre form og for alt i verden være tålmodig - så tager vi den derfra. Os alle i Fredericia

Refleksioner efter en lang dag

Kommunikationsnedbrud….altså bare rent blog-indlægs-mæssigt. Jeg ved ikke hvor mange gange jeg har forsøgt mig med et blogindlæg med indhold – hvad enten det er regeringsomdannelsen, spritkørsel eller OL – men, ak, intet er der kommet på nær en bunke "kladder" der ikke egner sig ti offentliggørelse. En ting er at "Skitfisken" på Urban er gået i stå, hav værre er, at end ikke på familiebloggen formår jeg at opdatere dagligdagen, på den anden side: intet nyt…. Jer er ved at skrive på en roman…eller en novelle…et essay måske….og har formen…men intet indhold. Romanen sker gennem brevudvekslinger mellem to mænd, der har et eller andet fælles…men som de ikke kan tale om, men som de er "dømt" til at skrive om – for i det øjeblik noget skrives, reflekteres der –og derigennem opnår de en bevidsthed omkring de problematikker der har været igennem. Jeg ved bare ikke hvem der skal skrive sammen, hvad de har til fælles eller hvad de overhovedet skal skrive om