Gå videre til hovedindholdet

Nyt fra Walkendorf

 


De sidste to weekender har der väret travlhed paa "Alte Ausspanne" har brugt masse energie og
tid paa at slaa plaenen og holde haven i orden. Sidsste Weekend havde vi Midtsommer Remise en travl dag ogsaa for jutta, vejret var med os og der blev solgt en del Kaffe und Kuchen süppchen,heringsalat mit pellkartoffeln, mettbrötchen und KNAKK Würste. Denne Weekend var Offene Gärten der blev det store tillöbstykke, der rasen blev Gemäääät helt kort for nu kom haveeksperterne ,igen et straalende vejr und Verpflegung i stor stil. Begge dage tog jeg mig af Museet og hjalp med i kökkenet naar det trängte og solgte oveni köbet et af mine billeder. Til grässlaaningen vil jeg sige det gör min krop godt, vi har köbt en ny klipper der träkker selv jeg faar gaamotion og skal kun naar kurven er fyldt op tömme den, Sa det er saamen sundt at have en stor gräsplane.Det siger min läge ogsaa.
Nu er vi over det värste og jeg tänker saa smat paa min Zing der staar og venter paa mig i fuld vigör
i garagen, skulle man vove en Zingtur to Denemark i sit 75 aar? Computeren er ikke skiftet ud endu
men jeg har köbt et ordenlig tung Superzoom kamera til 149 euro hos Aldi den kan nästen det samme som mit gamle men seer ud af mere, billederne fra muset og roserne er optaget dermed. Ok vi ses!

Kommentarer

  1. Du skal være velkommen, men kør nu forsigtigt, du kan sagtens holde til det, men tag hensyn til din Zing...

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Tillykke med fødselsdagen...

Idag er det Farfars fødselsdag, hurra hurra hurra.... Kære FarFar - tillykke med de 75 - det var da lidt af en kamp at nå så langt, men vi glæder os alle over at dagen kan fejres stille og roligt. Nu skal du bruge kræfterne på at blive i bedre form og for alt i verden være tålmodig - så tager vi den derfra. Os alle i Fredericia

Refleksioner efter en lang dag

Kommunikationsnedbrud….altså bare rent blog-indlægs-mæssigt. Jeg ved ikke hvor mange gange jeg har forsøgt mig med et blogindlæg med indhold – hvad enten det er regeringsomdannelsen, spritkørsel eller OL – men, ak, intet er der kommet på nær en bunke "kladder" der ikke egner sig ti offentliggørelse. En ting er at "Skitfisken" på Urban er gået i stå, hav værre er, at end ikke på familiebloggen formår jeg at opdatere dagligdagen, på den anden side: intet nyt…. Jer er ved at skrive på en roman…eller en novelle…et essay måske….og har formen…men intet indhold. Romanen sker gennem brevudvekslinger mellem to mænd, der har et eller andet fælles…men som de ikke kan tale om, men som de er "dømt" til at skrive om – for i det øjeblik noget skrives, reflekteres der –og derigennem opnår de en bevidsthed omkring de problematikker der har været igennem. Jeg ved bare ikke hvem der skal skrive sammen, hvad de har til fælles eller hvad de overhovedet skal skrive om