Gå videre til hovedindholdet

Nye udfordringer


Så er weekenden ovre - det var endnu en rar weekend uden det helt store aktivitetsniveau. Vi var alle trætte efter sidste uges strabadser - det var hårdere end som så.  Gudskelov udkom Battlefield 4, længe ventet som afløser for spillet jeg har brugt mere end 330 timer på det forgangne år. Efter en weekend med masser af spil, må konklusionen være - "tja!".

Der er ikke de store fornyelser, de nye maps (baner) har endnu ikke taget pusten fra mig og der er enkelte irritationer og forandringer der ikke har været til det bedre (endnu).  Selve kampagnen (spillet) var godt men alt for kort - kun ca.4-5 timer til en gennemspilning, og en tåbelig historie - men det er også online der skal scores. Det værste ved onlinedelen er, at man igen skal starte fra 0, erfaring spiller ikke den store rolle, man kender ikke smuthullerne, man har ikke noget løbemønster og ens våben er svage. Man er kanonfoder, jeg er i hvert fald - og skal bruge et par timer endnu inden jeg ved i hvilket retning jeg bør bevæge mig.

Men lur mig, om det ikke også nok skal lykkes med tiden...

Kommentarer

  1. Er ret enig. Det har ikke leveret den forventede wow effekt. Spillets multiplayer ligger fjernt fra tidligere BF både i design af banerne til point - delen. Det er nu muligt at booste sin soldat. Det kan have en varighed af 60 minutter hvor man får 25,50 eller 100% ekstra point,en feature som man kunne have forventet sig i COD serien. Bf har fjernet sig fra at være en battle Fps shoooter til et usikkert produkt som lidt desperat prøver at kopiere sin konkurrenter og ender med at blive et rodet point baseret plagiat af sig selv. Det skal stadig spilles og håber på bedre DLC men selv flot grafik og flotte baner vil ikke hjælpe da de har ændret så meget i selve spillets mekanik,øv.

    Campaign er helt håbløs,ingen grund til yderligere at kommentere den.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Tillykke med fødselsdagen...

Idag er det Farfars fødselsdag, hurra hurra hurra.... Kære FarFar - tillykke med de 75 - det var da lidt af en kamp at nå så langt, men vi glæder os alle over at dagen kan fejres stille og roligt. Nu skal du bruge kræfterne på at blive i bedre form og for alt i verden være tålmodig - så tager vi den derfra. Os alle i Fredericia

Refleksioner efter en lang dag

Kommunikationsnedbrud….altså bare rent blog-indlægs-mæssigt. Jeg ved ikke hvor mange gange jeg har forsøgt mig med et blogindlæg med indhold – hvad enten det er regeringsomdannelsen, spritkørsel eller OL – men, ak, intet er der kommet på nær en bunke "kladder" der ikke egner sig ti offentliggørelse. En ting er at "Skitfisken" på Urban er gået i stå, hav værre er, at end ikke på familiebloggen formår jeg at opdatere dagligdagen, på den anden side: intet nyt…. Jer er ved at skrive på en roman…eller en novelle…et essay måske….og har formen…men intet indhold. Romanen sker gennem brevudvekslinger mellem to mænd, der har et eller andet fælles…men som de ikke kan tale om, men som de er "dømt" til at skrive om – for i det øjeblik noget skrives, reflekteres der –og derigennem opnår de en bevidsthed omkring de problematikker der har været igennem. Jeg ved bare ikke hvem der skal skrive sammen, hvad de har til fælles eller hvad de overhovedet skal skrive om