kun 28 minutter igen.....
lige nu handler det om evaluering og perspektivering af evalueringen....
vi er ikke lige helt enige.
kun 27 minutter igen...
diskussionen fortsætter, er evaluering på faget mere eller mindre politisk/strategisk???
kun 26 minutter igen...
en evaluering kan have til hensigt at ændre - via fx. en ændring i fagindholdet.
kun 25 minutter igen....
der er også andre perspektiver....hvad, hvorfor og hvordan vil man evaluere??? Evalueringer skal designes til det man ønsker at evaluere ( fx. evaluering til mig, er nødvendigvis ikke brugbart som evaluering til elever....
24 minutter....
samtale om fg- og mg- regneprøverne.
23 minutter...
mange evalueringer viser mangler, ikke fremdrift!! Nogle klarer sig godt, nogle klarer sig dårligt - hvad skal vi med det? Ved vi det ikke i forvejen???
22 minutter
hovsa, hvor er de 8 matematikfaglige kompentencer?
21 minutter
dårlige evalueringserfaringer - ligegyldighed overfor evaluering?
Nu må jeg heller følge med i matematikfaglighedsdiskussionen....ciao
Kommentarer
Send en kommentar