Gå videre til hovedindholdet

november ?

Hold da helt op hvor flyver dagene afsted - jeg er faktisk ikke kommet ud af november endnu, og så er det juleaften om 7 dage - forfærdeligt. De eneste gaver der er på plads er dem til Christoffer. Ham er det nemmest at købe til fordi han er på arbejde hele tiden. I weekenden havde han sin første nattevagt i Kolding og i aften er han på vagt indtil 23.45, efter en dag med 5 vikartimer, arbejde i SFO og så Q8 her fra kl. 17. Vi kommer ikke rigtig til at jule i år - vi har ganske enkelt ikke tid. Alle drøner (for meget) rundt og laver deres og vi er alle så flade når vi kommer hjem, at det ikke bliver til ret meget. jeg tror vi har brug for de få juledage til restituere os. 

Caroline har fået sine første karakterer og går sin bror i bedene - bortset fra, at hun er på vej med en sort hat- Det bliver flot og hårdt. Jeg render forvirret rundt på jobbet. Begge ledere er væk, en på nyt job en anden nede med stress på ubestemt tid. Vi er i forvejen hårdt ramt, så det gælder pt om at overleve. Jeg kan prise mig lykkelig for, at min klasse er så godt afrettet, at det fungerer hos mig, men hos andre er det ren overlevelse. Lone pukler også derudaf - og ser også frem til juleferien. 

Mht gaver er vi på bar bund. Vi vksne i familien giver ikke store gaver, jeg tror ikke der er nogen der orker, vi vil hellere hygge os når vi er sammen - og det ser ud til, at nytåret igen bliver familiens store samlingspunkt - vi glæder os i hvert fald. 


Kommentarer

  1. Hov,hov Thomas du skulle fungere et
    par aar endnu, hvis det virkelig er som skildret gesr ned. jeg gjorde det selvom min funktion er ligemeget.Jeg blir forpusted bare at laese din beskrivelse.

    SvarSlet
  2. Det går lidt for stærkt - og vi gearer ned, et skal vi simplethen.

    SvarSlet
  3. Anonym12:20 AM

    http://www.microgiving.com/profile/lexapro esertia receta medica
    http://www.microgiving.com/profile/ibuprofen schwanger und ibu 400
    http://www.microgiving.com/profile/ciprofloxacin ciproxin buy uk
    http://www.freewebs.com/ciprofloxacin500mg cipro 500 mg daily
    http://www.freewebs.com/paxilonline paroxetine zc 18

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Tillykke med fødselsdagen...

Idag er det Farfars fødselsdag, hurra hurra hurra.... Kære FarFar - tillykke med de 75 - det var da lidt af en kamp at nå så langt, men vi glæder os alle over at dagen kan fejres stille og roligt. Nu skal du bruge kræfterne på at blive i bedre form og for alt i verden være tålmodig - så tager vi den derfra. Os alle i Fredericia

Refleksioner efter en lang dag

Kommunikationsnedbrud….altså bare rent blog-indlægs-mæssigt. Jeg ved ikke hvor mange gange jeg har forsøgt mig med et blogindlæg med indhold – hvad enten det er regeringsomdannelsen, spritkørsel eller OL – men, ak, intet er der kommet på nær en bunke "kladder" der ikke egner sig ti offentliggørelse. En ting er at "Skitfisken" på Urban er gået i stå, hav værre er, at end ikke på familiebloggen formår jeg at opdatere dagligdagen, på den anden side: intet nyt…. Jer er ved at skrive på en roman…eller en novelle…et essay måske….og har formen…men intet indhold. Romanen sker gennem brevudvekslinger mellem to mænd, der har et eller andet fælles…men som de ikke kan tale om, men som de er "dømt" til at skrive om – for i det øjeblik noget skrives, reflekteres der –og derigennem opnår de en bevidsthed omkring de problematikker der har været igennem. Jeg ved bare ikke hvem der skal skrive sammen, hvad de har til fælles eller hvad de overhovedet skal skrive om